Taboos Spark Plug Maintenance Faamanatu ia te Oe E Manaomia Le Faʻalogo Atu I Le Ono Matua Manatu

O sulu o se tasi o vaega sili ona faigata i le afi afi afi. A i ai ni faʻatamala poʻo ni faʻatamala i le tele o itu e pei o le faʻaaogaina ma le tausia o le sapo, e afaina ai lona faʻatinoga masani. Le asō, Xiaobian o le a faʻasoa atu ia te oe le ono tausiga tapoleni o le sulu moli. Sei o tatou tilotilo!

1

Ono teuina ia faapaʻu mo sulu uʻu
1, aloʻese mai taimi uʻumi tupe teu namu leaga
A faʻaaogaina le pulu moli, o lona eletise ma le sakete insulator o le a i ai masani carbon carbon. Afai e leʻi faʻamamaina nei kaponiʻu faʻapitoa mo se taimi umi, o le a faʻaputuputu atili iva ma sili atu, ma iʻu ai loa ina pe le eletise. Ole mea lea, e tatau ona aveʻesea taimi uma le kapeta teuina, ma e le tatau ona faia se faʻamama seiloga e le galue le pulu mumu.

2

2, aloese mai le faʻaaogaina umi
E tele ituaiga o sulu, ae e tofu lava le latou faʻasoasoaina o le soifuaga tau tamaoaiga. Afai latou te faʻaaogaina pe a maeʻa le soifuaga tau tamaoaiga, latou te le lelei mo le afi afi gaioiga ma le tamaoaiga. Ua faʻaalia e le suʻesuʻega e faʻapea o le faʻalauteleina o le ola o le moli sosoʻo, o le iʻuga o le ogatotonu electrode o le a suia agaʻi i le foliga o le arc, ma o le itu electrode o le a suia i le foliga o le concave arc. O lenei foliga o le a faʻaopopoina le avanoa o le electrode ma mafua ai ona faʻaletonu faigata, afaina ai le afi. galuega masani.

7

3, 'aloese mai le faʻamama
O nisi tagata e le faʻalogo i le mama o le sulu uila pe a vaʻaia i le siliva siliva poʻo isi tausiga ile taimi o le taumalulu, mafua ai le pulu soso e palu ona o palapala i fafo. A fufulu le faʻaaliga, e le talafeagai ma vave ona faʻaaoga le laupepa, uamea pepa ma isi descaling. O le pulu soso e tatau ona faatofuina i totonu o le kesi ma aveese ma se pulumu ina ia mautinoa ai le keramika tino o le pulu moli e le maua se faʻaleagaina.
4, aloese mai le susunuina
A o le mea moni, o nisi tagata e masani ona faʻaaogaina le afi e aveʻese mai ai kaponi teuina ma suauʻu mai le moli eletise electrodes ma skirt. O lenei foliga foliga aoga auala e matua leaga lava ile taimi moni. Ona o le afi, e faigata tele ona pulea le vevela. E faigofie lava le susunuina ole insirt fulufulu, e mafua ai ona solo le moli fulufulu, ma na laiti lala na fatuina ina ua maeʻa le afi e faigata ona maua, e mafua ai faʻafitauli tele mo faʻafitauli. Ole auala saʻo e togafitia ai le kaponi ma le suauʻu ile pamu mimiti, o le faʻamamaina ma ni meafaigaluega faapitoa, e i ai se aafiaga lelei. Lua, e mama le vaifofo, faʻamamaina le sulu uila ile ethanol poʻo le penisini mo se taimi, ona faʻaaoga lea ole lauulu pe a faamalulu le kaponi. Fuga ma mago.

3

5, aloese mai le vevela ma le malulu
I le faʻaopopoina o foliga ma eseʻesega, o sulu sosolo ua vaevaeina foʻi i malulu ma vevela. E masani lava, e tatau ona faʻaaogaina se pulu faʻapipiʻi malulu-malulu mo se maualuga maualuga komipiuta ma maualuga le afi afi, ma se vevela sulu plug e tatau ona faʻaaogaina mo se maualalo faʻatonuga fua ma le saoasaoa afi afi. I se faʻaopopoga, o le filifilia o sulu uila mo fou poʻo fesuiaʻiga afi ma afi tuai e ono eseese e fuafua ile tulaga tonu. Mo se faʻataʻitaʻiga, a fou le afi ole afi, e tatau ona vevela le moli soso; le afi tuai sa faʻaaoga mo se taimi umi o le a tele galuega e mafua mai i le gaioiga faʻaletonu, ma o le pusi moli e tatau ona feololo pe malulu e faʻaleleia ai le kiliva mumu. Suauu le tetee.

6

6, aloese mai le misdiagnosis ma mea sese
A sui se pulu fou poʻo se masalosalo e faʻaletonu, e tatau ona siaki pe a uma ona faia le taʻavale i se masani masani mo se vaitaimi. Taofi le moli sosolo ma aveese le moli sosolo e faʻatinoina le electrode lanu uiga. E i ai le tele o tulaga:
A, o le ogatotonu electrode o lanu enaena mumu, o le itu electrode ma le siosiomaga nofoaga e lanumoana-efuefu, talafeagai mo le filifilia o aloiafi;

5

B. O loʻo i ai le suauʻu poʻo le susunuina i le va o electrodes, ma o le sakete ma le insulator e paʻepaʻe, e faʻailoa mai ai o le pulu moli ua ova tele;
C, uila uli i le va o electrodes ma le sulu o le insulator, faʻailoa mai ai o le sulu uila ua leiloa. Afai e le lelei le filifilia o le aloalo, pe e tatau ona toe filifilia.
E fia kilomita o le moli uila?
O le mea moni lava, i totonu o le taʻavale tausia tusi lesona, e aofia ai faʻatonuga, o loʻo i ai se fautuaga mo le fia kilomita e suia, ae o lenei talosaga e faʻatapulaʻaina ile tuli o loʻo lafoina mai ile taʻavale. I se taimi mulimuli ane, o nei moli ua sui ona o le eseʻese o mea ma le paʻu e faʻaaogaina. Eseese, nickel spark plugs e ono oʻo atu i le 30,000 i le 40,000 kilomita, moli moli i platinum e oʻo atu i le 50,000 i le 60,000 kilomita, ma e i ai va i le va o isi ituaiga. Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi faʻavaomalo tetele-igoa, pei o le fomaʻi o sipika na faia i le tele o tausaga, afai e te le manaʻo e faʻalavelave, e mafai ona e suia le platinum, ina ia umi le ola.

4

O afea e tatau ai ona sui le pulu moli?
O le mea moni, tatou te mafai ona vaai i ai e ala i faʻaaliga vaʻaia. Ina ua uma ona tatala ese le afi fao ma aveina i fafo le afi soso, ona e vaʻaia lea pe a fai e le electrode leai ablation, e faʻatupu uta uta, ae o le lanu, teisi laupepa carbon ma faʻapipiʻi. O le a lava le taimi e faʻamamaina ai le faʻapipiʻi, e mafai lava ona faʻaaogaina. Afai ua susunuina le moli uila, ua leaga le afi, pe matua leaga foi, ua tatau ona sui. E moni lava, e mafai foʻi ona e mauaina se mea e faʻaleleia ai le taʻavale e aumaia le moli sosoʻo ia oe e vaʻai i ai. Ole auala foi lea e sili ona faatuatuaina.


Taimi Post: Ape-16-2020
<